به نام زیبای بی همتا

وبلاگ تخصصی کامپیوتر و فناوری اطلاعات / صفحه ی رسمی مهندس محمد مهدی امجدیان

به نام زیبای بی همتا

وبلاگ تخصصی کامپیوتر و فناوری اطلاعات / صفحه ی رسمی مهندس محمد مهدی امجدیان


در این آموزش قصد داریم تا کمکی به آن دسته افرادی کنیم که هنگام ارسال پیام در تلگرام با پیغامی مانند Sorry, you can only send messages to mutual contacts at the moment. رو به رو می شوند و قادر نخواهند بود با شخص مورد نظر خود به مکالمه بپردازند! این مشکل بعد از آخرین نسخه تلگرام به وجود آمده و بسیاری از کاربران اندرویدی دچار این مشکل شده اند که باید بگوییم با استفاده از این آموزش می توانید تا ۹۰ درصد جواب بگیرید و  از حالت اسپم در تلگرام خارج شوید! لازم به ذکر است این آموزش کاملا تست شده و مشکل اکثر کاربرانی که دچار این چنین مشکلی Cant Send Message شده بودند حل شده و بعد از آزمایشات فراوان اقدام به گذاشتن این آموزش نموده ایم پس با خیالی آسوده از این آموزش استفاده نمایید.






اگر دقت کرده باشید در صورتی که از سمت تلگرام اسپم شناسایی شده باشید در هنگام ارسال پیام با چنین متنی رو به رو می شوید Cant Send Message که کامل تر آن بصورت : Sorry, you can only send messages to mutual contacts at the moment می باشد و معنی آن (متاسفیم، شما در حال حاضر فقط می توانید پیام ها را به مخاطبین متقابل ارسال کنید) می باشد! به عبارتی دیگر یعنی هم شما باید شماره طرف مقابل را داشته باشید و هم وی شماره شما را داشته باش! نیازی به تعجب نیست تلگرام از این شرط برای حصول اطمینان از اینکه شما پیام اسپم ارسال نمی کنید استفاده می کند.

اگر در پیام نمایش داده شده Cant Send Message گزینه More info انتخاب کنید به صفحه ای از سایت تلگرام ارجاع داده خواهید شد که متن زیر در آن نوشته شده است :
CAN’T SEND MESSAGES TO NON-CONTACTS

When users report unwanted messages from a Telegram account, we apply a limit: Reported accounts can only send messages to people who have their number saved as a contact.

This means that if you randomly contact people you don’t know and send them annoying messages, you may lose the ability to do so in the future.

If you think that this limit was applied to your account wrongly, please send us a message at spam@telegram.org — don’t forget to mention SPAM in the subject line. Please include the phone number you use on Telegram in international format in your message.

 ترجمه متن بالا:
نمی توانید به افراد ناشناس پیام ارسال کنید!

هنگامی که کاربران دریافت پیام های ناخواسته از یک حساب تلگرام را گزارش می کنند، ما یک محدودیت {برروی آن حساب} اعمال می کنیم: حساب گزارش شده فقط می تواند پیام های خود را به افرادی که شماره آنها را به عنوان مخاطب {در گوشی} ذخیره کرده است ارسال کند.

این بدان معناست که اگر شما بصورت تصادفی به افرادی که آنها را نمی شناسید پیام های مزاحم ارسال کنید {پیامی که از نظر اون افراد مزاحم و اسپم باشد}، ممکن است در آینده این قابلیت {قابلیت ازسال پیام به افراد ناشناس} را از دست بدهید.

اگر فکر می کنید که این محدودیت به اشتباه بروی حساب شما اعمال شده است، لطفاً یک پیام برای ما به آدرس spam@telegram.org ارسال کنید. فراموش نکنید که حتماً کلمه SPAM را در قسمت موضوع ایمیل قید کنید. لطفاً شماره تلفنی که از آن در تلگرام استفاده می کنید را با فرمت بین المللی {یعنی بجای صفر اول شماره کد ایران +۹۸ را جایگزین کنید} در متن پیام قید کنید.

آموزش :

برای حل مشکل Cant Send Message و با توجه به پیشنهاد خود تلگرام باید ایمیلی به بخش پشتیبانی آن ارسال نمایید و متن ایمیل پیشنهادی برای ارسال به تلگرام بصورت زیر باشد :
Hi .My Account Wrongly Limited for Sending Message to people who i have not they phone number in my contacts. i’m sure that i don’t send spam and annoying messages to no body.please remove my account limitation.
My Phone number: +98 tell
My Telegram ID: @ id
توجه : به جای tell و id در عبارت اول شماره تلفن و در عبارت دوم شناسه تلگرام خود را جایگزین کنید.
همچنین لازم به ذکر است برای جواب گرفتن و خارج شدن از Cant Send Message باید در حدود ۷ روز با مخاطبین ناشناس چت نکنید تا حساب شما به حالت قبل باز گردد و محدودیت در تلگرام که ذکر شده از حساب شما برداشته شود.
توجه ویژه : اگر به هر دلیلی نتوانستید از این روش جوابی بگیرید به شما توصیه میکنیم برای جلوگیری از چنین مشکلاتی بهتر است از شماره مجازی در مسنجر های خود استفاده نمایید که کافیست از برنامه Talk2 PH استفاده نمایید تا دیگر دچار مسدود یا اسپم در برنامه ها نشوید!
توجه ویژه : اگر به هر دلیلی قادر به ارسال ایمیل نیستید و مراحل فوق برای شما سخت می باشد می توایند از برنامه Anti Report که به تازگی برای حل این مشکل ایجاد شده است استفاده کنید!


موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۱۶
محمد مهدی امجدیان

report

spam

اسپم

ریپورت

هک تلگرام

نظرات  (۲)

تلگرام جالبه ولی این ریپورت شدن خرابش کرده...
متشکرم
پاسخ:
خواهش می کنم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">