به نام زیبای بی همتا

وبلاگ تخصصی کامپیوتر و فناوری اطلاعات / صفحه ی رسمی مهندس محمد مهدی امجدیان

به نام زیبای بی همتا

وبلاگ تخصصی کامپیوتر و فناوری اطلاعات / صفحه ی رسمی مهندس محمد مهدی امجدیان

فیلتر شکن سایفون و خطرات امنیتی آن

چهارشنبه, ۴ شهریور ۱۳۹۴، ۰۹:۰۱ ق.ظ

با سلام

در پاسخ به سوال یکی از بازدید کنندگان سایت در خصوص معایب فیلتر شکن سایفون , شما رو به مطالعه ی ادامه ی مطلب دعوت می کنم.


***  شما در حال به اشتراک گذاری اطلاعات شخصی خود هستید. اگر می خواهید از این مشکل رها شوید به ادامه ی مطلب مراجعه کنید***







***  شما در حال به اشتراک گذاری اطلاعات شخصی خود هستید. اگر می خواهید از این مشکل رها شوید به ادامه ی مطلب مراجعه کنید***


فیلتر شکن سایفون که اخیرا در بین کاربران ایرانی طرفدار پیدا کرده میتونه یک حمله امنیتی برای آنها حساب شود چرا که این نرم افزار ها موجبات به اشتراک گذاشتن اطلاعات شخصی یک کاربر در یک سرور عمومی می شود . این مورد وقتی بحرانی می شود که کاربری بخواهد با استفاده از نرم افزار فیلتر شکن سایفون در اینترنت شروع به گشت و گذار کند و در این وسط هر از گاهی با کارت بانکی خود اقدام به خرید نماید و یا به ایمیل ها و حساب های کاربری مهم خود وارد شود که این مورد باعث خواهد شد اطلاعات بسیار مهم کاربر در یک شبکه عمومی به اشتراک گذاشته شود .

در مورد نرم افزار فیلتر شکن سایفون : این یک نرم افزاری است عمومی جهت تغییر آی پی و با هدفگیری گذر از فیلترینگ سایتهای مستهجن و خلاف قوانین اسلامی و کشوری در ایران . در این نرم افزار که از امنیت فوق العاده پایین هم برخوردار هست اطلاعات شخصی کاربران جمع آوری می شود و حتی در خود نرم افزار هم به بعضی از این موارد اشاره شده که ” جهت ارتقا کیفیت نرم افزار برخی از اطلاعات کاربران ذخیره می شود ”

در ایرانی که به راحتی ویندوز سون کرک می شود آیا به نظرتون نمیتوان در سورس برنامه سایفون دست کاری کرد ؟ و اونو در اینترنت در بین کاربران به اشتراک گذاشت ؟ به راحتی میشه این کار رو کرد و دارن می کنن و اطلاعات شخصی کاربران توسط برخی افراد سود جو به خطر می افتد .

این نرم افزار از لحاظ نا امنی به حدی هست که گوگل برخی از اوقات از ارائه سرویس به این پراکسی خودداری میکند و آن را مضر میداند .

توجه کنید که فیلترینگ تنها در ایران نیست و در بسیاری از کشورهای دنیا مثل آمریکا نیز این مورد انجام میشود شما چند لحظه ای فکر کنید و خودتون رو جای پدر و مادر کودکان و نوجوانی بذارید که در اینترنت در حال گردش هستند و اگر فیلترینگ نباشد حتی با جستجوی عکس ماشین هم گوگل به اشتباه هر از گاهی تصاویر مستهجن رو میاره که روح لطیف و پاک کودکان و نوجوانان معصوم با دیدن این صحنه ها به خطر می افتد حالا جالبه بدونید که کشور آمریکا که خود برخی از سایتهایی رو که فیلتر کرده اگر یک سایت پراکسی مخصوص به عبور از اون وجود داشته باشه باهاش برخورد قانونی میکنه . در آمریکا و کشورهای اروپایی این نرم افزارهای پراکسی به معنای تقدیم کردن اطلاعات شخصی خود به جهان هست اطلاعاتی که آبرو و سرمایه مادی و معنوی یک انسان را به خطر می اندازد .

اخیرا یکی از شرکتهای پرداخت بانکی در ایران که کاربرانش طعمه همین نرم افزار های به اصطلاح فیلتر شکن شدند این گون پیام داده است :

باسلام و احترام

به اطلاع کلیه کاربران گرامی میرساند، با بررسی های امنیتی انجام شده روزانه، مشخص شد که افراد ناشناس به حساب بعضی از کاربران پی لاین که از VPN ها و فیلترشکن های مجانی استفاده میکنند دسترسی پیدا نموده اند.

پی لاین شدیدا تاکید می نماید که هیچگاه از نرم افزارهای مجانی عبور از فیلترینگ و VPN های مجانی در هنگام ورود به حساب پی لاین خود استفاده نفرمایید.

بدیهی ست مشکلات به وجود امده برای این دسته از کاربران در استفاده از ابزارهای غیرمطمئن و ناامن، مستقیما به عهده کاربر می باشد.

خوب حالا خودتون فکر کنید ببینید که با این نرم افزار های رایگان که سرورشون عمومی و یکسان چه خطراتی را میتوان ایجاد کرد . امیدوارم که شما عزیزان هیچ وقت در این گونه خطر های مادی و معنوی به گیر نیافتید .



موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۰۴

نظرات  (۵۹)

سلام، من همیشه فیلترشکنم روشنه بخاطر تلگرام، همیشه هم درحال عکس گرفتن هستم، چکارکنم الان، اینا رو خوندم استرس گرفتم.

واقعا فکر می کنید فیلترینگ فقط برای تصاویر مستهجن هست؟! شاید شغل شما جوری هست که نیاز به فیلترشکن ندارید ولی حداقل به احترام بقیه شغل ها که گاهی ساده ترین تصاویر رو نمی تونن با کیفیت ذخیره کنند سکوت کنید

پاسخ:
سلام دوست عزیز
من به صورت علمی خدمتتون عرض کردم که با توجه به اینکه سورسشون عمومی هست
دارای خطر امنیتی برای اطلاعات شخصی شماست

سلام، من سایفون رو پاک کردم ،

حالا دو پرسش:

۱.اطلاعات بانکی یا عکس و ... که تا حالا با استفاده از سایفون ارسال کردیم تو سرورش ذخیره شده دیگه؟؟؟ و امکان هک و پخش شدنش هست؟

۲. Vpn های داخلی که خریدنی هستن ایمن هستن؟

پاسخ:
سلام
پسورد هاتون رو تغییر بدین
یکسان نباشن
وی پی ان های رسمی خیلی خیلی مطمئن تر هستن

سلام، من سایفون رو پاک کردم ،

حالا دو پرسش:

۱.اطلاعات بانکی یا عکس و ... که تا حالا با استفاده از سایفون ارسال کردیم تو سرورش ذخیره شده دیگه؟؟؟ و امکان هک و پخش شدنش هست؟

۲. Vpn های داخلی که خریدنی هستن ایمن هستن؟

چقدر راحت دارین دروغ میگین جر خوردم از بی سوادی شماها

 

ماکروسافت بشنوه سکته زده

 

پاسخ:
بلا به دور

سایفون نصب کردم و عالی هم هست. 

پاسخ:
موفق باشین

سلام

من سایفون3 رو نصب کرده بودم ولی بعد از یه هفته اصلا نمی توانستم از هیچ موتور جستجوی استافده کنم و مجبور شدم ویندوز رو عوض کنم تا درست بشه الان سایفون 5 رو بزنم نسخه قبلی 3 بود که این مشکل رو آورد آیا اشکالی برام پیش نمیاره ؟

پاسخ:
از برنامه های اپن سورس استفاده نکنید

با عرض سلام 

من فیلترشکن سایفون را نصب کرده حال برای حزف آن مشکل دارم

در قسمت program feacher آیکون برنامه اش را پیدا نمی کنم که بخواهم حذفش کنم.

پاسخ:
از نرم افزار Google Play مراحل زیر را دنبال کنید

1.  Google Play را باز کنید

برنامه را باز کنید و به قسمت «برنامه های من».

2. "برنامه های من" گوگل را بیابید

به تمام برنامه های نصب شده بر روی تلفن خود مراجعه کنید.

How to delete apps from your phone (android or iPhone)

3. برنامه را پاک کنید.

در لیست برنامه ها گزینه حذف را لمس کنید. این گزینه رو برای هر نرم افزار که می خواهید حذف کنید، انتخاب کنید

سلام چطور از سیستمم حذفش کنم؟ ویندوز 10

باسلام اولافیلترینگ براسایتا مستهجن باشه همه راضی هستیم اماسایتهای مختلف بستن سایت علمی دانلودفیلم کتاب موزیک 90 درصدسایتا فیلتریاتحریم 

 

یعنی فیلتر جلودزدی اختلاس حقوق نجومی حق الناس ک میخورن میگیره؟

 

 

ودرکل راجب فیلترشکنهاوبعضی برنامه هایاانتی ویروس هابگم اطلاعات میدزدن پاک میکنن بایدقبل انتخا برنامه تست بشه یا توسط کسایی ک استفاده شده بحث بشه مقالتون ی سری نواقص داشت واینکه میدونین بیش از60 درصد این برنامه هاجاسوسی روس وی مقدارکم 20 30 درصد برای امریکا میباشد 

 

 

بنظرم سایتا دانلود فیلم بارعایت فیلترکردن سایتا خیلی خوبه

با سلام خدمت مهندس بزرگوار

نظرتون راجع به فیلتر شکن مرورگر opera  چیه؟

پاسخ:
در پست جدید مختصری شرح خواهم داد.
ببخشید اینو میگم ولی در آمریکا فیلترینگ وجود نداره ولی نظارت بر انتقال داده وجود داره یعنی اگر شما وارد سایتی بشید که نباید می شدید اونوقت پلیس میاد سروقت شما . لطفا هنگام درج کردن مطلب با اطلاعات کافی مطلب بنویسید
سلام آیا thunder vpn هم مثل سایفون ناامنه؟
سلام یک سوال داشتم راستش من از thunder vpn استفاده میکنم آیا مثل سایفون جاسوسی میکنه؟ ممنون میشم اگه جواب بدید
ا فیلترشکن سایفون هیچگونه سروری در داخل ایران ندارد دوما اگر دولت ایران و رزیمدنیتوانستذخیلی کارها می کرد چون کاربران ما کم سواد هستند نمیتوانند جابجایی پورت و ساکسون را بفهمند چند روز پورتها جابجا شده فک ر میکنند فیلتر شکن فیلتر پس ان فیلتر شکن نیست احمق شکن هستش هیچ فیاچلتر شکنی نمیتواند فیلتر شود البته بحث وی پی ان با فیلتر شکن فرق میکند
سلام یه سوال وقتی یه فایل رو تو تلگرام با فیلترشکن ارسال میکنیم بعد اون فایل رو هر دو طرف کلا از تلگرام و موبایل پاک میکنن اون فایل هنوز در درسترس سرویس دهنده یا سرورهای فیلترشکن هست؟؟؟؟؟منظورم اینه تو سیستم هاشون  سیو میشه یا به هر نحوی در صورت پاک شدن میتونن دسترسی داشته باشن به اون فایل؟
سلام. ممنون از وقتی که میگذارید.
من سایفون رو استفاده کردم حتی  بسایتهای بد، حالا پاکش کردم وامکان ریست کردن گوشیم هم به تنظیمات کارخانه ای نیست ،،،،،میتونم آسوده خاطر باشم؟؟؟؟؟؟ خیلی نگران اطلاعات شخصیم هستم.
سلام بله درست میفرمایید سایفون واقعا خطرات بسیار زیادی برای ما داره اما آیا Snap Vpn هم که یک نوع وی پی ان هستش خطر داره؟
سلام دیروز راستش خودمم به این نتیجه رسیدم فیلترشکن ها واقعا واسه گوشی کاملا مضرند ترافیک اینترنت رو شنود میکنن، البته درسته از https به صورت رمزگذاری استفاده میکنن ولی اینو بدونین سازندگان فیلترشکن به راحتی میتونن رمزگشایی کنن و اطلاعاتمون رو سرقت ببرند از همین الآن همه فیلترشکن ها رو حذف کنیم
سلام من با محمد موافقم هات اسپات شیلد توسط شرکت امنیتی Let's encrypt تایید شده و از https استفاده میکنه میشه جناب لطفا بگی اگه ضرر داره پس چرا از https استفاده میکنه؟
سلام به کاربران گرامی
اینایی که این آقا نوشته کاملا بی اساس و دروغه فیلترشکن های رسمی مثل هات اسپات شیلد هیچگونه خطری ندارند هات اسپات شیلد از https استفاده میکنه و کاملا امنه. و اطلاعات شما به صورت رمزگذاری ارسال میشه در حال حاضر بیش از 3 میلیون بار هات اسپات شیلد دانلود شده لطفا با این چرندیات مغز ما رو شستشو ندید شما قصد دارید از گردش آزاد اطلاعات جلوگیری کنید.
پاسخ:
راست میگه
خخخخخخ
سمملام من از اینترنت رایگان از سایفون استفاده میکنم ایا میتونه همراه بانکم رو کسی خالی کنه ممنون میشم جواب بدید
پاسخ:
استفاده از اطلاعات بانکی و تراکنش نیازمند چندین مقوله س
اگه همه ی اون اطلاعات از قبیل رمز اینترنتی CVV2  ت.انقضاء و ... رو در گوشی داشته باشید
خیلی دور از تصور نیست
اما در حالت عادی متصور نیست
سلام شما میگید فیلترشکن ها امن نیستند به عنوان مثال میگن فیلترشکن هات اسپات شیلد هم امن نیست اگه امن نیست پس چرا از https استفاده میکنه؟
سلام اگر صفر بین الملل تلفن مسدود باشه بازم فیلتر شکن یا کلیک روی لینک ناشناس میتونه از طریق سرقت ای پی یا pay pal یا pay serv باعث هزینه سنگین تلفن بشه؟
پاسخ:
سلام
متاسفانه در این خصوص اطلاعاتی ندارم
I аm in fact thankful tⲟ the һolder of thiѕ web site who has shared this fantastic piecе of
writing at at this place.
سلام گ.شیم هنگ میکنه و متوقف میشه ایا سایفون اسیب زده؟
سلام ، اگر به سرور های اختصاصی وصل بشیم در امانیم؟منظورم سرور های شخصیه 
پاسخ:
تضمینی نیست
سلام لطفا جواب بدید اگه واقعا فیلترشکن ها برای گوشی مضرند پس چرا در گوگل پلی واسه دانلود گذاشتنشون و اینکه چرا هیچ آنتی ویروسی اعلام نمیکنه فیلترشکن خطرناکه؟
پاسخ:
با سلام
اولا به بقیه ی نظرات و پاسخ ها دقت کنید
ثانیا اکثر نرم افزارهای کاربردی منشا و منبع تولید اونها یک جاست
ثالثا در این پست و همچنین پاسخ به نظرات و سوالات دوستان اشاره ای به مضر بودن اونها نشده
مضرند از این لحاظ که به تمامی اطلاعات شما دسترسی دارند.
file
location
media
camera
microphone.
و ...
ضرر و خطر اون به این دلیله
موفق باشین
من گ هیچ عکس و چیزی ندارم تو گوشیم بازم خطر داره فیلتر شکن سایفون
پاسخ:
توضیحات لازم داده شده
بستگی به خودتون داره
فیلتر شکن ها به

file
location
media
camera
microphone.
و ... دسترسی دارند
و اینکه عایا با حذف این برنامه بازهم ب اطلاعات گوشی دسترسی دارن یا خبر؟ 
 ممنون میشم پاسخ بدین
پاسخ:
بهترین کار تقویت زبان انگلیسی ه
در مراحل نصب تمامی نرم افزار ها یک قرارداد با شما منعقد می شود
که شما در تایید آن accepte. agree. یا ok را لمس می کنید.
که در آن قرار داد تمامی شرایط و دسترسی های نرم افزار به قسمتها و اطلاعات شما مشخصه
تقریبا اکثر برنامه ها به اطلاعات شما دسترسی دارند.
با سلام.
 اگه واقعا این همه خطر داره پس چرا این برنامه ها رو میزارین تو سایت ک ب راحتی همه بتونن استفاده کنن
پاسخ:
در دنیای آی تی
یک خدمت در قبال یک ضعف رشد خواهد کرد
به عنوان مثال یک الگوریتم می تونه سریعتر باشه
اما به همون اندازه ی سرعت امنیت رو از دست می ده
در ضمن
 مطالب یا نرم افزارهایی که در وب بارگذاری میشن میتونن مفید یا مضر باشن
سلام ینی اگه ازش استفاده کنیم عکس و فیلمامون که تو گوشیه درخطره؟؟؟ازشون استفاده میکنن ایا؟؟؟تا حالا این اتفاق افتاده؟؟؟؟استرس گرفتم 
اخه تلگرامم قطع بود سایفون نصب کردم 
پاسخ:
توضیحات لازم داده شده

فیلتر شکن ها به
file
location
media
camera
microphone.
و ... دسترسی دارند
آیا در صورت حذف سایفون از گوشی ،این فیلترشکن قادر به دسترسی به اطلاعات مثل نرم افزار بانکی نصب شده روی گوشی هست یا خیر؟
پاسخ:
در صورتی که وستون مقدوره
یک بار به تنظیمات کارخانه ریسیت کنید
سلام.با توجه به وضعی که الان در مورد تلگرام و اینستاگرام پیش اومده و الان نمیشه بهش وصل شد خیلی ها به فکر نصب فیلتر شکن میافتند.ولی این مطلب شما تصمیم خیلیا از جمله منو عوض کرد.ممنون از زحمتی که میکشید و مردم رو آگاه میکنین.انشالله خیر ببینین.با تشکر فراوان
پاسخ:
خواهش می کنم
میتونید از سایر مسنجر ها مثل whatsapp  استفاده کنین
سلام ببخشید من فقط یه روز از این نرم افزار استفاده کردم بعد با خوندن این مطلب اونو حذف کردم آیا امکان استفاده از اطلاعات روی موبایل من رو باز هم داره یا دیگه مشکلی نیست؟؟اگه مشکلی هست باید از کجا متوجه بشم؟؟
پاسخ:
در صورتی که وستون مقدوره
یک بار به تنظیمات کارخانه ریسیت کنید
سلام ببخشید من فقط یه روز از این نرم افزار استفاده کردم بعد با خوندن این مطلب اونو حذف کردم آیا امکان استفاده از اطلاعات روی موبایل من رو باز هم داره یا دیگه مشکلی نیست؟؟اگه مشکلی هست باید از کجا متوجه بشم؟؟
پاسخ:
در صورتی که وستون مقدوره
یک بار به تنظیمات کارخانه ریسیت کنید
سلام..ببخشید اگه سایفون برای چند دقیقه وصل کرد فقط اجازه تونل مرورگر داد بعد حذف کنیم باز خطراتی به دنبال داره؟؟
بعدازحذف میتونن ب اطلاعاتمون دست پیداکنن؟؟
پاسخ:
توضیحات لازم داده شده

فیلتر شکن ها به
file
location
media
camera
microphone.
و ... دسترسی دارند
سلام..ببخشید اگه سایفون برای چند دقیقه وصل کرد فقط اجازه تونل مرورگر داد بعد حذف کنیم باز خطراتی به دنبال داره؟؟
سلام خسته نباشید از سایفون استفاده میکنم ولی فیلم و عکس شخصی رو گوشیم ندارم همه رو رممه و از گوشیم جدا میکنم تا زمانی که نیاز داشته باشم آیا بازم استفاده از این برنامه برای من خطری داره لطفا زود جواب بدین لطف کنین به ایمیلم بفرستین جواب
پاسخ:
توضیحات لازم داده شده

فیلتر شکن ها به
file
location
media
camera
microphone.
و ... دسترسی دارند
با سلام.من میخوام به تلگرام وصل بشم ولی متاسفانه نمیتونم
به نظر شما اگه از فیلرشکن سایفون استفاده کنم تمام اطلاعات داده های من به خطر میفته؟؟؟
شما چه فیلرشکنی رو پیشنهاد می‌کنید؟😢😢😢
پاسخ:
سلام
توضیحات لازم داده شده

فیلتر شکن ها به
file
location
media
camera
microphone.
و ... دسترسی دارند
من فیلتر شکن خاصی رو پیشنهاد نمیدم
 سلام....
آیا برنامه سایفون ک انترنت رایگان است ب عکس و اطلاعات شخصی فرد ضرر نمیرساند؟؟؟یعنی ب ان دسترسی ندارد تا ازان استفاده کند ...لطفا پاسخ دهیید؟؟؟
 سلام....
آیا برنامه سایفون ک انترنت رایگان است ب عکس و اطلاعات شخصی فرد ضرر نمیرساند؟؟؟یعنی ب ان دسترسی ندارد تا ازان استفاده کند ...لطفا پاسخ دهیید؟؟؟
پاسخ:
سلام
در خصوص دسترسی باید گفت بله دسترسی دارد. اما در خصوص استفاده از آن به صورت درصدی از احتمال است
 سلام....
آیا برنامه سایفون ک انترنت رایگان است ب عکس و اطلاعات شخصی فرد ضرر نمیرساند؟؟؟یعنی ب ان دسترسی ندارد تا ازان استفاده کند ...لطفا پاسخ دهیید؟؟؟
 سلام....
آیا برنامه سایفون ک انترنت رایگان است ب عکس و اطلاعات شخصی فرد ضرر نمیرساند؟؟؟یعنی ب ان دسترسی ندارد تا ازان استفاده کند ...لطفا پاسخ دهیید؟؟؟
 سلام....
آیا برنامه سایفون ک انترنت رایگان است ب عکس و اطلاعات شخصی فرد ضرر نمیرساند؟؟؟یعنی ب ان دسترسی ندارد تا ازان استفاده کند ...لطفا پاسخ دهیید؟؟؟
آیا برنامه سایفون ک انترنت رایگان است ب عکس و اطلاعات شخصی فرد ضرر نمیرساند؟؟؟
با سلام
میخواستم بدونم که یعنی شما کلا استفاده از فیلترشکن رو منع میکنین اگه نه به غیر از سایفون چه فیلترشکنی رو پیشنهاد میکنین ؟ آخه بعضی سایتها هستن که برای تحقیق یا اطلاعات عمومی میخوای استفاده کنی فیلترن . ممنون میشم راهنمایی کنین ؟ ولی من کلا بدون نام کاربری و بدون خرید اکانت یعنی به طور مجانی ازشون استفاده میکردم .
پاسخ:
سلام
در دنیای رایانه همیشه در قبال خدمات باید نوعی از دیگر خدمات را از دست دهیم. به عنوان مثال در قبال سرعت امنیت را از دست می دهید. در کل استفاده از وی پی ان ها مخصوصا به صورت رایگان توصیه نمی شود. اگر ناچار به استفاده هستید اطلاعات شخصی خود را در هارد های اکسترنال ذخیره نمایید
با سلام. مهندس جان شما دانشجوی ارشد شدی فکر کردی دیگه ته کامپیوتری؟؟اقا نکن این کارو با این ازلاعات غلط مردمو گمراه نکن. دو تا واحد کامپیوتر پاس میکنن میشن مهندسسسسس!!!!!!!
سلام اگه سایفونو پاک کنیم دیگه خطری نداره برامون؟
پاسخ:
احتمال دسترسی و استفاده تنها در زمان اتصال ممکن است
سلام یه نرم افزار معرفی کنید سیستم پاک کنه من از ارین پال استفاده میکنم
چیزهایی که این بابا میگوید همانهایی است که جمهوری اسلامی برای جلوگیری به دسترسی به سایتهای خبری و اطلاعاتی و یوتیوب و غیره میگوید . مستهجن نوکری امثال تو برای آخوندهاست.
ممنون از اطلاعات ولى مشکل اىنه که بعضى ساىت ها و وبلاگ هاىى که مشکلى هم ندارند فىلتر مىشن.براى مثال وىکى پدیا .چون وىکى پدىا ى فارسى مطالبش کامل نىست مجبورم از ویکى پدیا با زبان انگلىسى استفاده کنم که اونم فیلتره .جالبه که حتى وقتى اسم ىک شخصیت کارتونى رو انگلیسى سرچ میکنم و میخوام از ویکى پدیا استفاده کنم سایت بازم فیلتره .اخه یه شخصیت کارتونى چه مشکل اخلاقى اى داره؟ 
ممنون میشم اگه یه فیلتر شکن  خوب با ریسک کمتر معرفى کنید.مرسى.
پاسخ:
هر چند که اطمینانی به وی پی ان ها هم نیست
اما از نظر من از سایفون و ... بهتر هستند
اما باز به شما توصیه نمی کنم
لینک پانلود کوش
پاسخ:
دانلودی وجود نداشته و ندارد
با سلام
آیا استفاده از فیلترشکن ها ب دستگاه آسیب میرسونه؟؟
چون من از وقتی استفاده کردم عملکرد گوشیم خیلی بد شده آیا مشکل از اونه؟؟
اگر ممکنه لطفا جواب رو ب ایمیلم بفرستید 
پاسخ:
با سلام
در برخی موارد به همراه فایلهای دانلودی شما به دلیل عدم فعال بودن فایر وال ممکن است برخی ویروس ها یا تروجان ها یا کرمها به گوشی شما منتقل شده و تاثیرات نرم افزاری و سخت افزاری بر روی دستگاه شما بگذارد
سلام. خسته نباشید. بعضی از سایت ها در اینترنت هستند که وقتی باز می کنیم به صورت فیلتر شکن هستند و از طریق این سایت  می توان وارد هر سایت فیلترشده ی دیگری وارد شد. می خواستم ببینم آیا در وارد شدن به این سایت ها که به صورت فیلترشکن آنلاین هستند، خطری وجود دارد؟ دسترسی به اطلاعات شخصی کاربر امکان دارد؟ اگر سایت خارج بشویم، باز هم امکان دسترسی به اطلاعات قطع می شود؟
سلام. مممون از اطلاعات ارزندتون
خواستم بدونم من که وقتی سایفونم روشن بود، حالت Tunel whole device اش رو روشن کردم، لازمه رمز ایمیلم رو عوض کنم؟ (با اپ جیمیل گوشیم به بعضی از ایمیلام متصلم) اطلاعات گالریم هم به اشتراک گذاشته میشه آیا؟ من اکثرا برای گشت زدن تو یوتوب و یا توییتر ازش استفاده می کردم یا گاهی بعضی سایتا رو باز می کردم. ممنون میشم پاسختون رو دریافت کنم.
پاسخ:
با سلام
بر اساس "خط مش راز داری گوگل(https://www.google.it/intl/fa/policies/privacy/)" گوگل موظف به رازداری درخصوص اطلاعات شماست.
اما بدیهی است خود گوگل به اطلاعات شما دسترسی خواهد داشت
اینکه آیا به سایر قسمتهای حافظه ی شما دسترسی دارد یا خیر
تقریبا می توان جواب مثبتی را به آن داد
اما در خصوص انتشار به جز مواردی که هکر ها با استفاده از روشهایی همچون arp poisoning به اطلاعات فرد مورد نظر خود دسترسی پیدا کرده اند سابقه ای برای افشای اطلاعات یافت نمیشود
در هر صورت به دلیل وجود چاله های فراوان امنیتی در استفاده از اینترنت و ... بسیار باید هوشیار بود

سلام.
میخواستم بدونم که اگه به vpnوصل بشم برای گوشی هم زرر داره .یعنی اون ها به گوشی من وصل میشن و تبلیغ های بدبد میکونن.ممنون میشم سوال منو جواب بدین...
پاسخ:
با سلام
احتمال آسیب ها در VPN پایین تره
چون ابتدا شما رو به یک سرور ارتباط میده
خدا خیرت بده به خاطر این اطلاع رسانی جامع و کامل و به موقعت
پاسخ:
سلام
خواهش می کنم
موفق و موید باشید
سلام
ممنون از زحماتتون
واقعا مفید بود
پاسخ:
سلام
خواهش می کنم
بازهم اگر مطلبی رو خواستین بگین حتما جواب رو تو وبلاگ می ذارم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">